Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

joi, 23 iulie 2009

Din motive de securitate mi-au inchis reteau de net!Mi-au trimes o instiintare ca ei nu se mai risca sa ma tina la ei in retea ca sunt prea periculos le-am spart toate sistemele de securitate si astfel m-au pasat la o alta firma.:)))Dar intre timp eu ce sa fac?Ca nu pot fara internet!Ce o sa faca cititorii mei?Asa ca pana vine cealalta firma sa-mi monteze netul.Am hacuit putin reteaua wireless a vecinului si iata-ma on line din nou!hi hi hi!hai ca merge internetul vecinului.Are viteza buna.Dechid browserul si pana se afiseaza pagina ma duc si fac si-o baie,cand ma intorc inapoi numai bine imi introduc datele sa ma conectez.Pana se conecteaza pe blog ma duc si mananc.Cand ma intorc pica reteaua.Dupa cateva minute de buzarit antena o i-a din nou.Si eu de la capat.Stau si ma gandesc ce usor se combina utilul cu placutul!Nici nu-ti dai seama cand se face seara:))

Niciun comentariu: