Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

duminică, 15 noiembrie 2009

Cum blocam un utilizator sa ne urmareasca blogul

Pentru ca mai multe persoane m-au intrebat acest lucru,am sa expun aici modalitatea simpla de a bloca o persoana in a ne urmari blogul,si in acest fel sa nu mai poata nici comenta.E foarte simplu acest lucru.O sa va explic in trei pasi simpli acest lucru.Mai intai de toate ,accesati blogul dvs.La tabloul de bord este o cartela mica unde scrie Persoane interesate,da-ti clik pe aceasta cartela.Imediat se va deschide o fereastra care va afisa toate persoanele care va urmaresc in momentul actual.Da-ti clik pe persoana nedorita si bifati acolo unde scrie Blocati acest utilizator.Ok, asta a fost!kenyit Inca un sfat,nu acceptati nici comentarii de la utilizatorii anonimi,puteti regla acest aspect tot din tabloul de bord->setari->comentariisurf safepeace

5 comentarii:

compadvice spunea...

Dupa cum vezi Miki,ti-am facut dedicatie pe aceasta tema:)Sper sa te fi lamurit cum sta treaba:)o seara perfecta!

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

iti multumesc din suflet dar la mine nu apare optiunea "blocati acest utilizator".Mi se deschide o fereastra cu toate persoanele inregistrate dupa accesarea cartelei mici, despre care spuneai,dau click pe imaginea care ma intereseaza si se deschide o alta fereastra in care sunt prezentate toate blogurile persoanei respective, prietenii acesteia si blogurile pe care le urmareste.

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Am revenit.Nu am fost foarte atenta la explicatii, recunosc si imi cer scuze.
Pina la urma am reusit.Inca o data iti multumesc.

compadvice spunea...

@Miki,ma bucur ca ti-am putut fi de folos:)daca te mai macina ceva,da-mi de stire fara teama:)O seara placuta!

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

multumesc.Voi profita de aceasta invitatie, pentru ca nu ma pricep aproape de loc in domeniul asta, dar incerc sa invat.
O seara frumoasa si tie!