Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

duminică, 13 decembrie 2009

Pe cararile internetului

Setarile de router si termenii folositi in setari,mi-au dat tot timpul batai de cap.Asa ca mi-am propus sa studiez indeaproape aceste ,,poteci,,pentru a aduce putina lumina pe aceste meleaguri. O sa scriu cate putin de fiecare data si numai despre un singur termen pentru a putea sa memoram cele citite.Iata cateva din cele mai folosite prescurtari de care vorbesc,si explicarea lor o sa ne ajute in a intelege mai bine cum functioneaza internetul de azi. DHCP · DNS · FTP · GTP · HTTP · IMAP · IRC · Transport Layer TCP · UDP · DCCP · SCTP · RSVP · ECN · Internet Layer IP (IPv4, IPv6) · ICMP · ICMPv6 · IGMP · IPsec · Link Layer (Ethernet, DSL, ISDN, FDDI) Am sa le i-au in ordine. DHCP-(Dynamic Host Configuration Protocol) este un protocol de reţele de calculator utilizat de dispozitive (clienţi DHCP), care distribuie dinamic adresa IP la destinaţia gazdă,automatizeaza sarcina parametrilor de retea de la dispozitivele de reţea de la una sau mai multe servere DHCP.Când un client DHCP-configurat (un computer sau orice alt dispozitiv de retea conştient(aware)), se conectează la o reţea,clientul DHCP trimite o interogare de emisiune care solicită informaţiile necesare de la un server DHCP. Serverul gazda DHCP gestionează o rezervă de adrese IP şi informaţii despre parametrii de configurare ale clientului, cum ar fi gateway-ul implicit, nume de domeniu, serverele DNS, servere, cum ar fi servere de timp, şi aşa mai departe. La primirea unei cereri valide, serverul atribuie computerului o adresă IP,un contract de leasing (lungimea de timp alocat valabil), precum şi a altor parametri de configurare de IP, cum ar fi masca de subreţea şi gateway-ul implicit. Interogarea de catre server este de obicei iniţiata imediat după boot, şi trebuie să completeze, înainte ca clientul sa poata initia secventa de comunicare bazate pe IP cu alte gazde,alltfel conectiunea nu va fi posibila fara acordarea acesului de la server.

Un comentariu:

marada spunea...

Imi spui si mie cum sa pun flag counter pe blog?
Am gasit pe internet niste indicatii, dar m-am blocat.
Spuneau: aspect, widgets , widget text, dar eu dupa "aspect" n-am mai gasit nimic...
Sa nu razi!