Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

duminică, 3 ianuarie 2010

Cum adaugam un link intr-o postare

Vin cu aceasta postare,ca raspuns la intrebarea lui Miki:Cum adaugam un link spre un blog sau pagina web intr-o postare?E cam mult de scris,ca sa raspund intr-un comment,asa ca raspund sub forma de postare ,poate mai are cineva nevoie:)E ceva foarte simplu.In postare cand vrem sa facem referinta spre un alt blog sau pagina web,selectam cuvantul de referinta(ex:amgasit aici niste informatii utile ......cuvantul aici este cuvantul de referinta)apoi deschidem intr-o alta fereastra pagina spre care vrem sa facem referinta,si copiem adresa direct spre postul respectiv{EX:arata cam asa http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=5319137213524910906&postID=2968547480480759262 sau daca vrem spre pagina principala selectam asa:http://spunetitacerea.blogspot.com/}dupa ce am selectat cuvantul de referinta , dati clik pe linktool di bara de deasupra postarii si dati paste adresa in fereastra ce se va deschide si ok,asta a fost!Simplu,a?:)

4 comentarii:

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Multumesc ,Florin.

Mariana spunea...

Pe asta nu mai stiu s-o fac;poate mai revin ca am citit doar o data,si nu merge!
Sa auzim de bine!

marada spunea...

Si eu voiam sa te intreb acelasi lucru, dar vad ca mi-a luat-o cineva inainte. Acum nu am timp, dar ma voi stradui sa vad ce pot face!
Multumiri!

mihaeladr spunea...

Si eu iti multumesc ca am mai invatat ceva, dar am o problema acum caruia nu-i dau de capat. Descarcarea unu filmulet de pe youtoube pe blog. Multumesc.