Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

miercuri, 22 septembrie 2010

Noutati tehnologice

AG7750_Rt

Gigantul taiwanez Acer, producător de electronice și periferice PC a anunțat noul sistem de jocuri Predator, adresat gamerilor care doresc să ruleze până și cele mai recente jocuri la detalii vizuale maxime.

Aspire “Predator” AG7750, după numele său complet, va fi livrat împreună cu cele mai performante procesoare de la Intel, printre care și modelele i7 Quad Core. Pe partea de grafică, sistemul va implementa soluții NVIDIA GTX470, în configurații cu până la 3 plăci conectate în mod 3-Way SLI. În funcție de model, sistemul poate fi livrat împreună cu 12 GB RAM DDR3, suficient pentru cele mai pretențioase jocuri ale momentului. De asemenea, unele configurații pot fi livrate împreună cu două Hard Disk-uri SATA de 1,5 TB, ce asigură un spațiu generos pentru stocarea jocurilor și datelor utilizatorilor.

Carcasa este una special construită de Acer, aceasta beneficiind de un design impunător (cu forme ascuțite și tonuri de negru și portocaliu), pe măsura numelui sistemului și a performanței acestuia.Pretul este calculat undeva la 1990 de USD

Așa ca iubitorii de jocuri și cei care lucrează cu foto video,banii la pușculiță pentru a cumpăra un astfel de sistem:)

7 comentarii:

HTC photography spunea...

Salutare draga Florin !
:)

marada spunea...

Iar te deranjez. Vreau sa pun un trandafir intr-o postare, dar nu reusesc. Am cautat pe google si am gasit ce imi place, dar nu reusesc sa pun pe blog. Am dat clic dreapta pe imagine, am dat clic pe copia adresei imaginii dar nu ...iese!
Ma poti ajuta?
Multumesc anticipat!

compadvice spunea...

Salutare drag prieten,incepusem sa ma ingrijorez ,ca nu am mai avut vesti de la tine.Si atunci cand le primesc raspund greu:)Ma bucur ca esti bine,Calde salutari din partea noastra!

compadvice spunea...

Marada,mii de scuze,nu am mai intrat de mult pe blog,si deabia acum am vazut comentul:)Sper sa ma ierti de data asta:)O saptamana si luna binecuvantata!

mihaeladr spunea...

Si eu, si eu in afara subiectului. Am patru browsere descarcate. Insa nu pot intra pe blogger decat cu IE. Celelalte nu vor. O, MF, GC. GC l-am descarcat aseara cand a venit meseriasu ca mai am si alte probleme la calculator. Aseara a mers si dimineata un pic, am postat un articol si pe urma nu m-a mai lasat sa intru. Ce pot face? Sau ce se intampla? Multumesc!!!!

compadvice spunea...

Scuze de intarziere draga Miha.In primul rand nu este bine sa ai 3-4 browsere in comp,din cauza ca or sa se bata cap in cap informatiile:))Iti recomand sa le dezinstalezi pe toate afara de IE,apoi downlodeaza Mozila din nou versiunea cea mai noua si nu mai instala toate acele ad on(yohoo toolbar,radio,etc,etc)si cred ca se va rezolva.De multe ori si mie imi mai face figuri dar asta e de la serverul lor.Sper ca nu am venit prea tarziu in ajutor:)O zi cat mai placuta iti doresc!

Mihaela spunea...

da..tehnologie...