Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Windows7

Well,am instalat si probez mult vestitul Windows7.Pot sa va spun ca am ramas dezamagit!Nu are aproape nici o deosebire de Windows Vista.Exact acelasi sistem de instalare ca si in Vista,odata cu instalarea sistemului de operare se instaleaza automat driverele sistemului,sunet,video,modem,etc...Raspunde o idee mai rapid in comenzi decat Vista dar in rest....mai mult reclama!Iata un mic video pentru a va face o idee despre ce este vorba. What do you think?!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Well , vorba ta :) , ti-am parcurs toate postarile de la ce mai veche pana la cea mai noua ..si vreau sa te felicit pentru acest blog si pentru postarile interesante presarate ici pe colo cu filmulete amuzante (cum ar fi cu batranelul care joaca sah la dublu :)) , la acel laptop minuscul etc.).Gratie blogului tau mi-am reamintit ce mai citisem despre calculatoare si componentele sale.Ceea ce ai postat sunt notiuni elementare despre un calculator care vin in ajutorul unui incepator si e mai mult despre partea de hard. Astept sa citesc si alte lucruri tot la fel de interesante ca si pana acum ( poate ceva si de softuri - de ex. cum decriptez un fisier facut in power point ).

O duminica frumoasa ! :)

compadvice spunea...

Multumesc de vizita Mel!O sa ajungem si acolo:)La criptari,decriptari!Am inceput sa dau informatii si despre diferite programe cu linkuri spre unele din ele, uploadate de mine pe internet.Linkurile sunt directe spre profilul meu din pagina respectiva.
Multumesc de sugestie,i'm on it!O duminica super si tie!