Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

vineri, 10 aprilie 2009

evolutia tehnologiei

Salu tari din nou.Desi sunt la inceput si stiu ca dureaza o vreme pana o sa comenteze cineva ceva despre blogul meu,totusi am impresia ca vorbesc singur.Dar nu conteaza am sa continui sa postez .Am inceput sa rasfoim evolutia calculatorului cu trecerea timpului.Si va spuneam despre marime mai mult decat despre performanta.Pai tinand cont ca nu se stiau prea multe despre electronica si majoritatea calculelor se faceau pe hartie si cu numaratoarea :) mi se pare normal sa nu se fi asteptat la prea multe de la primul calculator.Dar cu toate acestea primul calculator a fost si primul pas in aceasta evolutie uluitoare care a luat avant asa de repede,ajungand sa fie o necesitate in viata de zi cu zi.Stau si ma gindesc in perioada cand eram eu in scoala primara multi nici nu stiau de existenta unui asemena aparat si cine avea un calculator mic de buzunar se considera cineva.Acum se cere inca din clasa 1 a posesia unui calculator.Asa mi-a venit ideea de a impartasii cunostintele mele cu voi cei care nu stiti mai nimic in materie dar si cu cei mai experimentati.

Niciun comentariu: