Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

duminică, 5 aprilie 2009

Untitled

Am lipsit cam mult de pe net si mi-am cam neglijat contul,dar nu cred ca s-a suparat cineva din cauza ca nu am postat nimic.Acest cont l-am creat in scopul de a ajuta oameni de pretutindeni in micile sau marile lor probleme in materie de calculatoare. Deci ,daca aveti nelamuriri sau probleme cu hardware sau software din computerul dvs nu ezitati,intrebatima si incercatima! Pot comunica si in engleza sau greaca pentru cei interesati

Blogged with Flock

Niciun comentariu: