Service H/Y

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ Η/Υ- ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ- ΦΟΡΜΑΤ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS- ΣΥΝΔΕΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΑDSL- ANTIVIRUS-FIREWALL- BACKUP ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ

UP-GRADE CALCULATOARE-REPARATII-INSTALARE ACCESORII-INSTALARI PROGRAME-FORMATARI-RECUPERARI DE DATE-AJUTOR DE CONECTIUNI INTERNET-ANTIVIRUS-FIREWALL-COPII DE SIGURANTA HDD

miercuri, 29 aprilie 2009

Salutari la toata lumea,imi cer scuze ca nu am mai postat nimic pana acum ,am avut ceva probleme cu netul.Eu ,,imprumut ,, internet de pe la vecini de vreo 6 luni.Nu ca nu as avea bani de o conectiune dar stiti cum e ,fructul din livada vecinului e mai dulce:) . M-am descurajat din cauza ca am facut o cerere la o firma ce se spune ca e buna pe piata( si intr-adevar e buna)si am asteptat 4 luni sa imi spuna ca nu imi poate da numar de conectiune din cauza ca si lor nu le da altii. Va spuneam ca astazi se face oarecum abuz de tehnologie si in special din partea generatiei tinere.Well ,iata niste mici trucuri cu care sa putem tine putin situatia sub control.Mentionez ca nu trebuie sa privam copii nostri de dreptul de a cunoaste ,pentru ca asa cum am spus tehnologia face parte din viata noastra .Intai de toate daca avem un calculator in casa este bine sa il incuiem cu 0 parola. Cum sa facem asta?simplu:start-panoul de control(control panel)-cont utilizatori(user accountns)-clik pe user pe care vreti sa puneti parola si creati o parola.Este bine sa puneti o parola de care sa va aduceti usor aminte ca sa nu ,,ramaneti pe afara,,:))Dar nu puneti una usor de ghicit,ex data de nastere,serie de buletin,aniversare sau altceva.Ceva care sa stiti numai dvs.Nu privati copiii de internet, sunt o gramada de filtre si programe care pot filtra automat continuturi nepotrivite pentru minori. Va recomand unul destul de bun NAOMI se si incuie cu parola.Daca aveti greutati sa al gasiti contactati-ma pe e-mail mocanu_florin@yahoo.com Ca sa ascundeti dosare personale,fotografii sau alte chestii de priviri indiscrete,folositi Magic Folder un program super.Cam atat pentru astazi.

Niciun comentariu: